BigBest
BigBest - NIP: 9121782609
ul. Szymanowskiego 5 lok. 7
55-200 Oława woj. dolnośląskie
tel: 602 754 549
email: biuro@bigbest.pl

Szybka Dostawa. Sprawdź.

Płatności

1.Przelew tradycyjny

Jedna z opcji wybrania zapłaty jest tradycyjny przelew bankowy. Przy wyborze tej formy płatności należy wybrać w koszyku w trakcie składania zamówienia opcje: "Kurier przelew tradycyjny" lub "Poczta przelew tradycyjny" Towar wyślemy do państwa kurierem FedEx, www.fedex.com.pl, koszt wysyłki 17 zł, natomiast przy zamówieniach powyżej kwoty 390 zł kurier nic Państwa nie kosztuje! W przypadku wybrania poczty koszt to 14 zł.

 

Dokonywanie wpłat odbywa sie na na podany niżej numer konta:

WBK - numer rachunku:
76 1090 2428 0000 0001 3299 3151

BIGBEST 
ul. K. Szymanowskiego 5 lok. 7 
55-200 Oława

Towar wyślemy kurierem po zaksięgowaniu wpłaty

Transakcji można dokonać następującymi przelewami transferowymi:

  • mTransfer
  • Płacę z Inteligo
  • Przelew z BPH
  • Przelew24
  • MultiTransfer
  • Płać z Nordea

Również posiadacze kont:

  • Konto Inteligo PKO BP S.A.
  • Pekao24 Pekao S.A.
  • Millenet Millenium Bank S.A.
  • KB24 Kredyt Bank S.A.
  • Sez@mBank BPH S.A.
  • Deutsche Bank Deutsche Bank S.A.
  • ING Online ING Bank Śląski S.A.
  • CitiBank Citi Bank Handlowy S.A.
  • BOŚBank24 Bank Ochrony Środowiska
  • eBGŻ Bank Gospodarki Żywnościowej
  • InvestBank InvestBank
  • Fortis Bank Planet Fortis Bank
  • VW Bank Direct VW Bank
  • Lukas Bank Lukas bank S.A.

oraz płacący przekazem/przelewem bankowym z dowolnego banku
mogą szybko i bezpiecznie realizować przelewy bankowe online za zakupy internetowe w sklepie BIGBEST

 

Atuty płatności przelewem transferowym:

  • szybkość -przelew realizowany jest natychmiast, w godzinach księgowania banku,
  • oszczędność - przelewy transferowe to bezprowizyjny dla klienta kanał płatności,
  • pewność -transakcje są w pełni zabezpieczone.

 

2. Pobranie

Płatność za pobraniem.

Płacisz gotówką listonoszowi, kurierowi lub w urzędzie pocztowym w chwili odbioru przesyłki na terenie Polski.

Kurier Pobranie -23zł
Poczta Pobranie - 20 zł



Realizacja zamówienia za pobraniem odbywa sie w przypadku wybrania kuriera z reguły na drugi dzień od złożenia zamówienia ( jeśli jest złożone do 11 rano to nawet tego samego dnia), natomiast w przypadku wybrania opcji Poczta za pobraniem, czas nadania przesyłki wynosi 3 dni robocze.

Uwagi dotyczące dostawy przesyłek kurierskich oraz sprawdzenia przesyłki przy odbiorze.

Przesyłki przez Kuriera dostarczane są zwykle w godzinach od 8 do 16. Zdarza się niestety, że Klienci w tych godzinach są nieobecni pod adresem dostawy, a kurier może wykonać próbę dostawy tylko 2 razy! Radzimy, aby skontaktować się z kurierem telefonicznie i ustalić godzinę kiedy kurier będzie dostarczał przesyłki w Państwa rejonie (miejscowości) lub umówić się z nim w dogodny dla Państwa sposób, a możliwy do zrealizowania przez kuriera.

Aktualne numery telefonów do firmy kurierskiej znajdziecie Państwo na stronie www.fedex.com.pl, należy odnaleźć swój oddział i skontaktować się z dyspozytorem.



W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzą Państwo, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, kupujący jest obowiązany dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik na żądanie uprawnionego (czyli Państwa), ma obowiązek ustalić niezwłocznie, protokolarnie, stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniony zostanie ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, możecie Państwo wezwać przewoźnika w celu ustalenia stanu przesyłki. Należy to zrobić niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki. 
Proszę pamiętać, iż zgodnie z Prawem Przewozowym (Art. 74, 76) przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:
1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego,
2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika,
3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika,
4) szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.