BigBest
BigBest - NIP: 9121782609
ul. Szymanowskiego 5 lok. 7
55-200 Oława woj. dolnośląskie
tel: 602 754 549
email: biuro@bigbest.pl

Szybka Dostawa. Sprawdź.

Dostawa

PRZESYŁKI KURIERSKIE

Przesyłki kurierskie wysyłamy codziennie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 10.00 - 13.00,

w większości przypadków docierają do adresata na drugi dzień roboczy. Jeżeli tak się nie stanie

prosimy O PILNY KONTAKT celem wyjaśnienia sytuacji.

Soboty, niedziele oraz święta nie są traktowane jako dni robocze . Jeśli wpłata dojdzie do nas w

piątek po godzinie 12-tej paczka zostanie wysłana dopiero w poniedziałek).

Wszystkie przesyłki kurierskie są UBEZPIECZONE, w razie zaginięcia przesyłki nie ma problemu

z odszkodowaniem. W przypadku zaginięcia lub zniszczenia przesyłki kurierskiej, ubezpieczonej,

czas realizacji reklamacji przez firmę kurierską to max. 30dni - wypłacane jest odszkodowanie w

wysokości faktycznej wartości przesyłki.

 

Jest możliwość telefonicznego umówienia się z kurierem na porę dostarczenia przesyłki, nie ma

problemu z zagubionymi awizami lub koniecznością jeżdżenia po przesyłkę na pocztę. Wystarczy

zadzwonić w tej sprawie na infolinię firmy kurierskiej FedEx. Biuro obslugi klienta 801 002800, do połączen z telefonu komórkowego 22 211 80 00.

Jest możliwość  śledzenia drogi przesyłki na stronie www.fedex.com.pl

Informacje o dacie wysyłki oraz o numerze listu przewozowego można znaleźć na internetowej

stronie informacyjnej transakcji. Paczka jest wysyłana na adres podany w formularzu , jeżeli adres

wysyłki ma być inny  to proszę o e-maila z danymi wysyłki.

WAŻNE!!! W mailu potwierdzającym zakup proszę podać aktualny telefon kontaktowy dla kuriera,

zazwyczaj przed doręczeniem przesyłki kurier kontaktuje się z Państwem .

 

Inpost

  • Kurier przedpłata 17,00 zł,
  • Kurier pobranie 23,00 zł,
  • Inpost Paczkomat: 12,00 zł.



 

Prosimy również o podawanie dokładnych danych adresowych. Błędne lub nieprecyzyjne  określenie miejsca dostarczenia przesyłki, np. adres biurowca, w którym znajduje się kilkanaście firm bez podania konkretnego lokalu lub adres bloku bez podania numeru mieszkania powoduje, że przesyłka nie zostaje dostarczona, wraca do nas, a my musimy zapłacić koszt przesyłki w jedną i w drugą stronę. Dodatkowymi kosztami transportu obciążamy winnego zamieszania, czyli najczęściej kupującego, ponieważ to z jego winy przesyłka nie została dostarczona.